1. Noteikumi nosaka oficiālās statistikas veidlapu (turpmāk – veidlapa) paraugus izglītības jomā, kā arī to aizpildīšanas un iesniegšanas kārtību.
2. Noteikumi apstiprina šādu veidlapu paraugus izglītības jomā:
2.1. veidlapa Nr. VS-1 "Pārskats par izglītības iestādē īstenotajām vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības programmām" (turpmāk – veidlapa Nr. VS-1) (1. pielikums);
2.2. veidlapa Nr. VSP-1 "Pārskats par izglītības iestādē īstenotajām pirmsskolas izglītības programmām" (turpmāk – veidlapa Nr. VSP-1) (2. pielikums).
(MK 25.08.2020. noteikumu Nr. 539 redakcijā)
3. Veidlapas aizpilda šādi respondenti:
3.1. veidlapu Nr. VS-1 aizpilda vispārējās izglītības iestādes (izņemot pirmsskolas izglītības iestādes), kā arī profesionālās izglītības iestādes, kuras īsteno vispārējās izglītības programmas;
3.2. veidlapu Nr. VSP-1 aizpilda izglītības iestādes (izņemot vispārējās pamata un vidējās izglītības iestādes), kuras īsteno pirmsskolas izglītības programmas.
(MK 25.08.2020. noteikumu Nr. 539 redakcijā)
4. Veidlapas aizpildāmas saskaņā ar tajās minētajiem norādījumiem.
5. Respondenti katru gadu veidlapas aizpilda un iesniedz elektroniski, ievadot datus Valsts izglītības informācijas sistēmā līdz attiecīgā gada 4. oktobrim.
(MK 25.08.2020. noteikumu Nr. 539 redakcijā)
6. Veidlapas par 2019./2020. mācību gadu respondenti aizpilda un iesniedz elektroniski, ievadot datus Valsts izglītības informācijas sistēmā līdz 2020. gada 15. janvārim.
6.1 Veidlapas par 2020./2021. mācību gadu respondenti aizpilda un iesniedz elektroniski, ievadot datus Valsts izglītības informācijas sistēmā līdz 2020. gada 30. novembrim.
(MK 25.08.2020. noteikumu Nr. 539 redakcijā)
7. Atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2017. gada 22. augusta noteikumus Nr. 486 "Noteikumi par oficiālās statistikas veidlapu paraugiem izglītības jomā" (Latvijas Vēstnesis, 2017, 169. nr.).
(Pielikums grozīts ar MK 25.08.2020. noteikumiem Nr. 539)
Veidlapa Nr. VS-1 Pārskats par
|
Reģistrācijas Nr. Izglītības iestāžu reģistrā |
Izglītības iestādes nosaukums | |||||||||||
Republikas pilsēta | Novads | ||||||||||
Novada teritoriālā vienība (pilsēta vai pagasts) | |||||||||||
Adrese, pasta indekss | |||||||||||
Elektroniskā pasta adrese (e-pasts) | |||||||||||
Mācību valoda | |||||||||||
Direktora vārds, uzvārds | Tālrunis | ||||||||||
Juridiskais statuss |
Veidlapas aizpildītājs:
vārds, uzvārds | tālr. nr. | e-pasts |
I. Izglītojamo skaits un to sadalījums vispārējās (t. sk. speciālās) izglītības programmās
1.1. Izglītojamo skaita sadalījums 20__./20__. m. g. beigās
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | KOPĀ | T. sk. meitenes | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
100 | Dzim- šanas gads | 20__. g. un jaunāki | |||||||||||||||
101 | ____. g. | ||||||||||||||||
102 | ____. g. | ||||||||||||||||
103 | ____. g. | ||||||||||||||||
104 | ____. g. | ||||||||||||||||
105 | ____. g. | ||||||||||||||||
106 | ____. g. | ||||||||||||||||
107 | ____. g. | ||||||||||||||||
108 | ____. g. | ||||||||||||||||
109 | ____. g. | ||||||||||||||||
110 | ____. g. | ||||||||||||||||
111 | ____. g. | ||||||||||||||||
112 | ____. g. | ||||||||||||||||
113 | ____. g. | ||||||||||||||||
114 | ____. g. | ||||||||||||||||
115 | ____. g. | ||||||||||||||||
116 | 19__. g. un vecāki | ||||||||||||||||
117 | K O P Ā | ||||||||||||||||
118 | no tiem | pārcelti nākamajā klasē ar vērtējumu no 1 līdz 3 | |||||||||||||||
119 | bija noteikti papildu mācību pasākumi | ||||||||||||||||
120 | apguvuši divu vai vairāku klašu mācību priekšmetu (kursu) programmu | ||||||||||||||||
121 | Palika uz otru gadu | ||||||||||||||||
122 | Atskaitīti no izglītības iestādes 01.09.20__.–31.08.20__. | ||||||||||||||||
123 | t. sk. turpina mācības citā izglītības iestādē | ||||||||||||||||
124 | Izglītojamo – ārzemnieku skaits | ||||||||||||||||
125 | t. sk. meitenes | ||||||||||||||||
126 | Izglītojamie – ārzemnieki, kuri atskaitīti no izglītības iestādes 01.09.20__.–31.08.20__. |
1.2. Meiteņu skaita sadalījums 20__./20__. m. g. beigās
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | KOPĀ | |
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
130 | Dzim- šanas gads | 20__. g. un jaunākas | |||||||||||||
131 | ____. g. | ||||||||||||||
132 | ____. g. | ||||||||||||||
133 | ____. g. | ||||||||||||||
134 | ____. g. | ||||||||||||||
135 | ____. g. | ||||||||||||||
136 | ____. g. | ||||||||||||||
137 | ____. g. | ||||||||||||||
138 | ____. g. | ||||||||||||||
139 | ____. g. | ||||||||||||||
140 | ____. g. | ||||||||||||||
141 | ____. g. | ||||||||||||||
142 | ____. g. | ||||||||||||||
143 | ____. g. | ||||||||||||||
144 | ____. g. | ||||||||||||||
145 | ____. g. | ||||||||||||||
146 | 19__. g. un vecākas | ||||||||||||||
147 | K O P Ā | ||||||||||||||
148 | Palika uz otru gadu |
1.3. 20__./20__. mācību gada 9. un 12. klašu beidzēji
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Beidza 9. klasi* | Beidza 12. klasi | |||||
KOPĀ | ar apliecību | ar liecību | KOPĀ | ar atestātu | ar liecību | |||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
150 | KOPĀ | |||||||
151 | t. sk. meitenes |
* Speciālās izglītības iestādes un klases norāda tos 9. klašu beidzējus, kuri ieguva pamatizglītību.
1.4. Izglītojamo atbrīvošana no valsts pārbaudījumiem 20__./20__. mācību gadā
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Par pamatizglītības kursu | Par vidējās izglītības kursu | ||
kopā | t. sk. no visiem pārbaudījumiem | kopā | t. sk. no visiem pārbaudījumiem | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 |
155 | Ģimenes ārsta atzinums | ||||
156 | Apguva speciālās izglītības programmu, kurā paredzēta izglītojamā atbrīvošana no valsts pārbaudījuma kārtošanas | ||||
157 | Citi iemesli |
2.1. Izglītojamo skaita sadalījums 20__./20__. mācību gada sākumā
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | KOPĀ | T. sk. meitenes | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
200 | Dzim- šanas gads | 20__. g. un jaunāki | |||||||||||||||
201 | ____. g. | ||||||||||||||||
202 | ____. g. | ||||||||||||||||
203 | ____. g. | ||||||||||||||||
204 | ____. g. | ||||||||||||||||
205 | ____. g. | ||||||||||||||||
206 | ____. g. | ||||||||||||||||
207 | ____. g. | ||||||||||||||||
208 | ____. g. | ||||||||||||||||
209 | ____. g. | ||||||||||||||||
210 | ____. g. | ||||||||||||||||
211 | ____. g. | ||||||||||||||||
212 | ____. g. | ||||||||||||||||
213 | ____. g. | ||||||||||||||||
214 | ____. g. | ||||||||||||||||
215 | ____. g. | ||||||||||||||||
216 | 19__. g. un vecāki | ||||||||||||||||
217 | K O P Ā | ||||||||||||||||
218 | Otrgadnieki | ||||||||||||||||
219 | Bāreņi vai bez vecāku gādības palikušie bērni | ||||||||||||||||
220 | Izglītojamo ar speciālām vajadzībām skaits, kuri apgūst vispārējās izglītības programmu | ||||||||||||||||
221 | Izglītojamo ar speciālām vajadzībām skaits, kuri integrēti vispārējās izglītības iestādē un apgūst speciālās izglītības programmu | ||||||||||||||||
222 | Izglītojamo – ārzemnieku skaits | ||||||||||||||||
223 | t. sk. apmaiņas programmas ietvaros | ||||||||||||||||
224 | Klātienes izglītojamo skaits | ||||||||||||||||
225 | Klašu skaits | ||||||||||||||||
226 | Klašu komplektu skaits | ||||||||||||||||
227 | Klašu skaits, kurās integrētie izglītojamie ar speciālām vajadzībām apgūst speciālās izglītības programmas | ||||||||||||||||
228 | Neklātienes izglītojamo skaits | ||||||||||||||||
229 | Neklātienes klašu skaits | ||||||||||||||||
230 | Tālmācības izglītojamo skaits | ||||||||||||||||
231 | Tālmācības klašu skaits |
2.2. Meiteņu skaita sadalījums 20__./20__. mācību gada sākumā
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | KOPĀ | |
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
235 | Dzim- šanas gads | 20__. g. un jaunākas | |||||||||||||
236 | ____. g. | ||||||||||||||
237 | ____. g. | ||||||||||||||
238 | ____. g. | ||||||||||||||
239 | ____. g. | ||||||||||||||
240 | ____. g. | ||||||||||||||
241 | ____. g. | ||||||||||||||
242 | ____. g. | ||||||||||||||
243 | ____. g. | ||||||||||||||
244 | ____. g. | ||||||||||||||
245 | ____. g. | ||||||||||||||
246 | ____. g. | ||||||||||||||
247 | ____. g. | ||||||||||||||
248 | ____. g. | ||||||||||||||
249 | ____. g. | ||||||||||||||
250 | ____. g. | ||||||||||||||
251 | 19__. g. un vecākas | ||||||||||||||
252 | K O P Ā | ||||||||||||||
253 | Otrgadnieces |
2.3. Izglītojamie vispārējās (t. sk. speciālās) izglītības iestādēs
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | |
A | B | 1 | |
254 | Pagarinātās dienas | grupas | |
255 | izglītojamie |
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | T. sk. meitenes | |
A | B | 1 | 2 | |
256 | Mājas apmācība | 1.–4. kl. | ||
257 | 5.–6. kl. | |||
258 | 7.–9. kl. | |||
259 | 10.–12. kl. | |||
260 | Izglītība ģimenē | 1.–4. kl. | ||
261 | 5.–6. kl. | |||
262 | Izglītojamo skaits, kuri uzturas internātā, tajā nenakšņojot |
2.4. Izglītojamie speciālās izglītības iestādēs, kas nodrošina internāta pakalpojumus
Rindas kods | Kopā | |
A | B | 1 |
263 | Izglītojamo skaits, kuri izmanto internāta pakalpojumus (nakšņo internātā) | |
264 | Izglītojamo skaits, kuru ģimenēm piešķirts trūcīgas vai maznodrošinātas ģimenes statuss |
II. 20__./20__. mācību gadā vispārējās vidējās izglītības programmās uzņemtie izglītojamie
2.5. 10. klasē uzņemto izglītojamo skaita sadalījums
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | T. sk. meitenes | ||
A | B | 1 | 2 | ||
270 | Izglītojamo skaits, kuri uzņemti 10. klasē kopā (bez otrgadniekiem) | ||||
271 | t. sk. beidza pamatizglītības programmu | iepriekšējā mācību gadā | |||
272 | agrāk |
2.6. 20__./20__. m. g. uzņemti 10. klasē
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Uzņemti 10. kl. | Dzimšanas gads | |||||||
____. g. un jaunāki | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. un vecāki | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
275 | KOPĀ | |||||||||
276 | t. sk. meitenes | |||||||||
277 | No jauna uzņemti | |||||||||
278 | t. sk. meitenes | |||||||||
279 | Atkārtoti uzņemti | |||||||||
280 | t. sk. meitenes | |||||||||
281 | Turpina mācības | |||||||||
282 | t. sk. meitenes |
2.7. 20__./20__. m. g. uzņemti 11. klasē
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Uzņemti 11. kl. | Dzimšanas gads | |||||||
____. g. un jaunāki | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. un vecāki | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
283 | KOPĀ | |||||||||
284 | t. sk. meitenes | |||||||||
285 | Atkārtoti uzņemti | |||||||||
286 | t. sk. meitenes | |||||||||
287 | Turpina mācības | |||||||||
288 | t. sk. meitenes |
2.8. 20__./20__. m. g. uzņemti 12. klasē
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Uzņemti 12. kl. | Dzimšanas gads | |||||||
____. g. un jaunāki | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. un vecāki | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
289 | KOPĀ | |||||||||
290 | t. sk. meitenes | |||||||||
291 | Atkārtoti uzņemti | |||||||||
292 | t. sk. meitenes | |||||||||
293 | Turpina mācības | |||||||||
294 | t. sk. meitenes |
3.1. Izglītojamo – ārzemnieku skaita sadalījums pa valstīm
Rindas kods | KOPĀ | 1.–6. kl. | 7.–9. kl. | 10.–12. kl. | |||||
kopā | t. sk. meitenes | kopā | t. sk. meitenes | kopā | t. sk. meitenes | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
300 | Izglītojamo – ārzemnieku skaits | ||||||||
t. sk. pa valstīm: | |||||||||
301 | |||||||||
302 | |||||||||
303 | |||||||||
304 | |||||||||
305 | |||||||||
306 | |||||||||
307 |
3.2. Remigrējušo izglītojamo skaits vispārējās pamata un vidējās izglītības programmās
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Skaits | |
A | B | 1 | |
310 | Remigrējušie izglītojamie |
4. Izglītojamo skaita sadalījums pa vispārējās izglītības programmām
Rindas kods | Programmas kods | Programmas nosaukums | Pazīme* | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | KOPĀ | T. sk. meitenes |
A | B | C | D | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
400 | |||||||||||||||||
401 | |||||||||||||||||
402 | |||||||||||||||||
403 | |||||||||||||||||
404 | |||||||||||||||||
405 | |||||||||||||||||
406 | |||||||||||||||||
407 | |||||||||||||||||
408 | |||||||||||||||||
409 | |||||||||||||||||
410 | |||||||||||||||||
411 | |||||||||||||||||
412 |
* Tālmācības programma.
5.1. Pedagogi un pārējie darbinieki
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Darba likmju skaits | No tām (1. aile) vakances | Darbinieki | No tiem (3. aile) ar šo mācību gadu uzsākuši darbu jaunie pedagogi | No kopējā skaita (3. aile) | |||||
kopā | t. sk. sievietes | amatu sāk pildīt paralēli studijām | amatu sāk pildīt pēc kvalifikācijas iegūšanas | strādā nepilnu slodzi | t. sk. sievietes | ||||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ||
500 | Kopā | ||||||||||
501 | Pedagogi | ||||||||||
502 | no tiem ārzemnieki | ||||||||||
503 | izglītības iestādes direktors, direktora vietnieki | ||||||||||
504 | skolotāji | ||||||||||
505 | no tiem 1.–4. klasē | ||||||||||
506 | 5.–6. klasē | ||||||||||
507 | 7.–9. klasē | ||||||||||
508 | 10.–12. klasē | ||||||||||
509 | profesionālās izglītības skolotāji | ||||||||||
510 | pagarinātās dienas grupas skolotāji | ||||||||||
511 | internāta, dienesta viesnīcas skolotāji | ||||||||||
512 | pirmsskolas izglītības skolotāji | ||||||||||
513 | no tiem (512. rinda) bērnu no piecu gadu vecuma obligātajā sagatavošanā skolai | ||||||||||
514 | pārējie pirmsskolas izglītības pedagogi | ||||||||||
515 | skolotājs logopēds | ||||||||||
516 | speciālais pedagogs | ||||||||||
517 | sociālais pedagogs | ||||||||||
518 | pedagoga palīgs | ||||||||||
519 | interešu izglītības skolotājs | ||||||||||
520 | izglītības psihologs | ||||||||||
521 | sporta metodiķis | ||||||||||
522 | bibliotekārs | ||||||||||
523 | pārējie pedagogi | ||||||||||
524 | Pārējie darbinieki |
5.2. Pedagogu skaita sadalījums pēc izglītības
Rindas kods | Darbinieki | Ar vidējo izglītību | Ar augstāko izglītību | No pedagogu skaita (3. aile) zinātņu doktori | ||||||
ar vispārējo vidējo izglītību | ar profesionālo vidējo izglītību | no tiem (9. –10. aile) iegūst augstāko pedagoģisko izglītību | ar augstāko pedagoģisko izglītību | t. sk. pedagoģijas maģistri | ar citu augstāko izglītību | t. sk. citi maģistri | ||||
A | B | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
501 | Pedagogi | |||||||||
502 | no tiem ārzemnieki | |||||||||
503 | izglītības iestādes direktors, direktora vietnieki | |||||||||
504 | skolotāji | |||||||||
505 | no tiem 1.–4. klasē | |||||||||
506 | 5.–6. klasē | |||||||||
507 | 7.–9. klasē | |||||||||
508 | 10.–12. klasē | |||||||||
509 | profesionālās izglītības skolotāji | |||||||||
510 | pagarinātās dienas grupas skolotāji | |||||||||
511 | internāta, dienesta viesnīcas skolotāji | |||||||||
512 | pirmsskolas izglītības skolotāji | |||||||||
513 | no tiem (512. rinda) bērnu no piecu gadu vecuma obligātajā sagatavošanā skolai | |||||||||
514 | pārējie pirmsskolas izglītības pedagogi | |||||||||
515 | skolotājs logopēds | |||||||||
516 | speciālais pedagogs | |||||||||
517 | sociālais pedagogs | |||||||||
518 | pedagoga palīgs | |||||||||
519 | interešu izglītības skolotājs | |||||||||
520 | izglītības psihologs | |||||||||
521 | sporta metodiķis | |||||||||
522 | bibliotekārs | |||||||||
523 | pārējie pedagogi |
5.3. Pedagogu skaita sadalījums pēc darba slodzes
Rindas kods | Darba slodzes | Pedagogu skaits | Skolotāju skaits | |||
kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | |||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | |
530 | Kopā | |||||
531 | t. sk. darba slodze mazāka par 0,25 no likmes | |||||
532 | 0,25–0,49 | |||||
533 | 0,50–0,74 | |||||
534 | 0,75–0,99 | |||||
535 | 1,00–1,334 | |||||
536 | > 1,334 |
5.4. Pedagogu skaita sadalījums pa vecuma grupām
Rindas kods | Vecuma grupas | Pedagogu skaits | Skolotāju skaits | No skolotājiem | Profesionālās izglītības skolotāju skaits | |||||||||||
1.–4. kl. | 5.–6. kl. | 7.–9. kl. | 10.–12. kl. | |||||||||||||
kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | |||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |
540 | Kopā | |||||||||||||||
541 | 24 gadi un jaunāki | |||||||||||||||
542 | 25–29 gadi | |||||||||||||||
543 | 30–34 gadi | |||||||||||||||
544 | 35–39 gadi | |||||||||||||||
545 | 40–44 gadi | |||||||||||||||
546 | 45–49 gadi | |||||||||||||||
547 | 50–54 gadi | |||||||||||||||
548 | 55–59 gadi | |||||||||||||||
549 | 60–64 gadi | |||||||||||||||
550 | 65 gadi un vecāki | |||||||||||||||
551 | No kopējā skaita – pensijas vecumā |
6. Izglītības iestādes finansējums 20__. gadā
Rindas kods | Finansējuma avoti | Summa (euro) | ||
A | B | 1 | ||
600 | Kopējais finansējums | |||
601 | t. sk. no valsts budžeta | |||
no tā (601. rinda): | ||||
602 | bērnu no piecu gadu vecuma izglītošanā nodarbināto pirmsskolas pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām | |||
603 | vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības iestāžu pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām | |||
604 | interešu izglītības pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām | |||
605 | mācību līdzekļiem | |||
606 | speciālo izglītības iestāžu, kas nodrošina internāta pakalpojumus, uzturēšanas izmaksām | |||
607 | ēdināšanai 1.–4. klasei | |||
608 | citiem izdevumiem | |||
609 | no pašvaldības budžeta | |||
no tā (609. rinda): | ||||
610 | pedagogu darba samaksai | |||
611 | uzturēšanas izdevumiem | |||
612 | maksas pakalpojumi un citi pašu ieņēmumi | |||
613 | ārvalstu piešķirtais finansējums | |||
614 | citi avoti |
7.1. Telpu platība
(Sadaļa svītrota ar MK 25.08.2020. noteikumiem Nr. 539)
7.2. Telpu piemērotība izglītojamo ar speciālām vajadzībām izglītošanai
(Sadaļa svītrota ar MK 25.08.2020. noteikumiem Nr. 539)
8. Datortehnika izglītības iestādē
(Sadaļa svītrota ar MK 25.08.2020. noteikumiem Nr. 539)
9. Izglītojamo skaits, kuri apgūst atsevišķus mācību priekšmetus pamatizglītībā
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. |
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
900 | Ētika | ||||||||||
901 | Ētika un kristīgā mācība | ||||||||||
902 | Kristīgā mācība | ||||||||||
903 | Konfesionālā ticības mācība |
10. Fakultatīvās nodarbības
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Stundu skaits nedēļā | Izglītojamo skaits | T. sk. izglītojamie | |||||
1.–4. klasē | 5.–9. klasē | 10. klasē | 11. klasē | 12. klasē | |||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
1000 | Fakultatīvās nodarbības: | ||||||||
1001 | padziļināta mācību priekšmeta apguve | ||||||||
1002 | mācību priekšmetu apguve ārpus izglītības programmu paraugiem | ||||||||
1003 | t. sk. konfesionālā ticības mācība | ||||||||
1004 | veselības mācība | ||||||||
1005 | mākslinieciskā pašdarbība | ||||||||
1006 | t. sk. kori | ||||||||
1007 | tautas deju kolektīvi | ||||||||
1008 | teātris | ||||||||
1009 | folkloras kopas | ||||||||
1010 | mazākumtautību valodas apguve | ||||||||
1011 | nodarbības, kas saistītas ar attiecīgās etniskās kultūras izzināšanu (mazākumtautību izglītības programmās) | ||||||||
1012 | Eiropas Savienības jautājumu apguve | ||||||||
1013 | citas (norādīt) | ||||||||
1014 |
11. Izglītojamo skaits, kuri, vispārējās izglītības iestādē īstenojot vispārējās pamatizglītības/vispārējās vidējās izglītības mazākumtautību programmu, apgūst mācību priekšmeta saturu latviešu valodā, mazākumtautību valodā vai bilingvāli
Rindas kods | Mācību priekšmeta nosaukums | Apgūst latviešu valodā/ | Kopā | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. |
A | B | C | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
1100 | |||||||||||||||
1101 | |||||||||||||||
1102 | |||||||||||||||
1103 | |||||||||||||||
1104 | |||||||||||||||
1105 | |||||||||||||||
1106 | |||||||||||||||
1107 | |||||||||||||||
1108 | |||||||||||||||
1109 | |||||||||||||||
1110 | |||||||||||||||
1111 | |||||||||||||||
1112 | |||||||||||||||
1113 | |||||||||||||||
1114 | |||||||||||||||
1115 |
12. Izglītojamo skaita sadalījums vispārējā vidējā izglītībā pa atsevišķiem mācību priekšmetiem
Rindas kods | Mācību priekšmeti | Izglītojamo skaits, kuri apgūst mācību priekšmetu | ||
10. klase | 11. klase | 12. klase | ||
A | B | 1 | 2 | 3 |
1200 | Pirmā svešvaloda | |||
1201 | Otrā svešvaloda | |||
1202 | Trešā svešvaloda | |||
1203 | Ceturtā svešvaloda | |||
1204 | Informātika | |||
1205 | Programmēšanas pamati | |||
1206 | Tehniskā grafika | |||
1207 | Veselības mācība | |||
1208 | Fizika | |||
1209 | Ķīmija | |||
1210 | Bioloģija | |||
1211 | Dabaszinības | |||
1212 | Ekonomika | |||
1213 | Filozofija | |||
1214 | Ģeogrāfija | |||
1215 | Psiholoģija | |||
1216 | Politika un tiesības | |||
1217 | Mājsaimniecība | |||
1218 | Ētika | |||
1219 | Kulturoloģija | |||
1220 | Mūzika | |||
1221 | Vizuālā māksla | |||
1222 | Astronomija | |||
1223 | Loģika | |||
1224 | Matemātiskā analīze | |||
1225 | Komerczinības | |||
1226 | Kultūras vēsture | |||
1227 | Reliģiju vēsture | |||
1228 | Mākslas vēsture | |||
1229 | Pasaules literatūra | |||
1230 | Mākslinieciskā pašdarbība | |||
1231 | ||||
1232 | ||||
1233 | ||||
1234 | ||||
1235 |
13. Svešvalodu apguve
Rindas kods | Svešvaloda | Kopā | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | |
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
1300 | Angļu valoda | ||||||||||||||
1301 | t. sk. kā pirmā valoda | ||||||||||||||
1302 | kā otrā valoda | ||||||||||||||
1303 | kā trešā valoda | ||||||||||||||
1304 | kā ceturtā valoda | ||||||||||||||
1305 | Vācu valoda | ||||||||||||||
1306 | t. sk. kā pirmā valoda | ||||||||||||||
1307 | kā otrā valoda | ||||||||||||||
1308 | kā trešā valoda | ||||||||||||||
1309 | kā ceturtā valoda | ||||||||||||||
1310 | Franču valoda | ||||||||||||||
1311 | t. sk. kā pirmā valoda | ||||||||||||||
1312 | kā otrā valoda | ||||||||||||||
1313 | kā trešā valoda | ||||||||||||||
1314 | kā ceturtā valoda | ||||||||||||||
1315 | Krievu valoda | ||||||||||||||
1316 | t. sk. kā pirmā valoda | ||||||||||||||
1317 | kā otrā valoda | ||||||||||||||
1318 | kā trešā valoda | ||||||||||||||
1319 | kā ceturtā valoda | ||||||||||||||
1320 | Cita valoda | ||||||||||||||
1321 | t. sk. kā pirmā valoda | ||||||||||||||
1322 | kā otrā valoda | ||||||||||||||
1323 | kā trešā valoda | ||||||||||||||
1324 | kā ceturtā valoda |
Rindas kods | Kopā | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | |
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
1325 | Izglītojamo skaits, kuri apgūst tikai vienu svešvalodu | |||||||||||||
1326 | Izglītojamo skaits, kuri apgūst divas svešvalodas | |||||||||||||
1327 | Izglītojamo skaits, kuri apgūst trīs svešvalodas | |||||||||||||
1328 | Izglītojamo skaits, kuri apgūst četras svešvalodas |
III. Pirmsskolas vecuma bērnu skaits pirmsskolas izglītības programmās
14. Bērnu skaits
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | Bērnu sadalījums pēc dzimšanas gada | |||||||||
20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. un vecāki | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
1400 | Bērnu skaits | |||||||||||
1401 | t. sk. meitenes | |||||||||||
1402 | No kopējā skaita (1400. rinda) – bērni ar speciālām vajadzībām | |||||||||||
1403 | t. sk. meitenes |
15. Bērnu skaita sadalījums pa pirmsskolas izglītības programmām
Rindas kods | Programmas kods | Programmas nosaukums | Mācību valoda | Grupu skaits | Bērnu skaits | t. sk. 20__. g. un agrāk dzimušie bērni | Integrēti (jā/nē) |
A | B | C | D | 1 | 2 | 3 | 4 |
1500 | |||||||
1501 | |||||||
1502 | |||||||
1503 |
16. Remigrējušo bērnu skaits
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Skaits | |
A | B | 1 | |
1600 | Remigrējušo bērnu skaits |
IV. Izglītojamo skaits un tā sadalījums profesionālās izglītības programmās
17. Izglītojamo skaita sadalījums 20__./20__. m. g. beigās
Rindas kods | 20__. g. un jaunāki | ___. g. | ___. g. | ___. g. | ___. g. | 19__. g. un vecāki | Kopā | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
1700 | KOPĀ | ||||||||
1701 | t. sk. meitenes |
18. 20__./20__. mācību gada beidzēji
Rindas kods | KOPĀ | T. sk. ar atbilstošu kvalifikāciju | ||
A | B | 1 | 2 | |
1800 | KOPĀ | |||
1801 | t. sk. meitenes |
19. Uzņemto izglītojamo skaita sadalījums 20__./20__. m. g. sākumā
Rindas kods | 20__. g. un jaunāki | ___. g. | ___. g. | ___. g. | ___. g. | 19__. g. un vecāki | Kopā | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
1900 | KOPĀ | ||||||||
1901 | t. sk. meitenes |
20. Visu izglītojamo skaita sadalījums 20__./20__. m. g. sākumā
Rindas kods | 20__. g. un jaunāki | ___. g. | ___. g. | ___. g. | ___. g. | 19__. g. un vecāki | Kopā | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
2000 | KOPĀ | ||||||||
2001 | t. sk. meitenes |
21. Izglītojamo skaita sadalījums pa izglītības programmām
Rindas kods | Programmas kods | Programmas nosaukums | Kvalifikācija | Kurss | Kopā | T. sk. meitenes |
A | B | C | D | E | 1 | 2 |
2100 | ||||||
2101 | ||||||
2102 |
Iesniedzot šo oficiālās statistikas veidlapu, respondents piekrīt tajā iekļautās informācijas (izņemot finanšu rādītājus) publiskošanai trešajām personām.
DATI SAGATAVOTI UN IESNIEGTI ELEKTRONISKI UN IR DERĪGI BEZ PARAKSTA.
Norādījumi veidlapas Nr. VS-1 aizpildīšanai
Pārskatu mācību gada sākumā sagatavo visas izglītības iestādes, kuras īsteno vai līdz iepriekšējā mācību gada beigām īstenoja vispārējās pamatizglītības vai vispārējās vidējās izglītības programmas.
Par vasaras periodā likvidēto vai reorganizēto izglītības iestāžu pārskatu iesniegšanu ir atbildīgs attiecīgās iestādes dibinātājs. Par šīm iestādēm aizpilda pārskata 1. un 6. sadaļu.
Pārskatā pieprasīto informāciju iegūst no izglītības iestādē esošajiem uzskaites dokumentiem un direktora rīkojumiem.
Informāciju norāda par stāvokli izglītības iestādē 5. septembrī.
Izglītības iestāde, kurā mācības notiek vienā valodā, pārskatā norāda attiecīgo mācību valodu (piemēram, latviešu, krievu, poļu, ukraiņu). Izglītības iestāde, kurā ir vairākas mācību valodas plūsmas, par katru plūsmu sagatavo atsevišķu veidlapu. Izglītības iestāde, kura pārskatu sagatavo par katru plūsmu atsevišķi, pārskata 5.1.–6. un 14.–21. sadaļu aizpilda tikai vienā veidlapā – pamatpārskatā – par to mācību plūsmu, kurā ir lielāks izglītojamo skaits (izglītības iestādēm, kuras īsteno vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības programmas, var veidoties vairāki pārskati atkarībā no mācību valodas un izglītības ieguves formas; pamatpārskats ir tas, kurā ir lielāks izglītojamo skaits).
Ja vispārējās izglītības iestādē ir atvērtas speciālās izglītības klases (izglītojamiem ar garīgās un fiziskās attīstības traucējumiem), klases, kurās tiek īstenotas vakara (maiņu) izglītības programmas, neklātienes izglītības programmas vai tālmācības programmas (vidusskolā, ģimnāzijā vai valsts ģimnāzijā), vai ja vispārējās izglītības iestāde īsteno izglītības programmas ieslodzījuma vietās, tad par šīm klasēm aizpilda atsevišķu veidlapu, neieskaitot rādītājus pamatpārskatā. Atsevišķajā veidlapā nav jāaizpilda 5.1.–6. un 14.–21. sadaļa – tās katra izglītības iestāde aizpilda tikai vienu reizi.
Ja speciālās izglītības iestādē tiek īstenotas vispārizglītojošās programmas, tad par šīm klasēm aizpilda atsevišķu veidlapu, neieskaitot rādītājus speciālās izglītības iestādes pamatpārskatā. Atsevišķajā veidlapā nav jāaizpilda 5.1.–6. un 14.–21. sadaļa – tās katra izglītības iestāde aizpilda tikai vienu reizi.
Ja vispārējās izglītības programma tiek īstenota profesionālās izglītības iestādē, tad šī iestāde aizpilda pārskata 1.–4. un 9.–13. sadaļu.
(Pielikums grozīts ar MK 25.08.2020. noteikumiem Nr. 539)
Veidlapa Nr. VSP-1
Pārskats par izglītības iestādē īstenotajām pirmsskolas izglītības programmām
|
Reģistrācijas Nr. Izglītības iestāžu reģistrā |
Izglītības iestādes nosaukums | |||||||||||
Republikas pilsēta | Novads | ||||||||||
Novada teritoriālā vienība (pilsēta vai pagasts) | |||||||||||
Adrese, pasta indekss | |||||||||||
Elektroniskā pasta adrese (e-pasts) | |||||||||||
Mācību valoda | |||||||||||
Izglītības iestādes vadītāja vārds, uzvārds | Tālrunis | ||||||||||
Juridiskais statuss |
Veidlapas aizpildītājs:
vārds, uzvārds | tālr. nr. | e-pasts |
1. Bērnu skaits
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | Bērnu sadalījums pēc dzimšanas gada | |||||||||
20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g | 20__. g. un vecāki | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
100 | Bērnu skaits | |||||||||||
101 | t. sk. meitenes | |||||||||||
102 | No kopējā skaita (100. rinda) – bērni ar speciālām vajadzībām | |||||||||||
103 | t. sk. meitenes |
2. Bērnu – ārzemnieku skaits sadalījumā pa valstīm
Rindas kods | Valsts | Bērnu skaits | T. sk. meitenes |
A | B | 1 | 2 |
200 | |||
201 | |||
202 | |||
203 | |||
204 | |||
205 | |||
206 | |||
207 |
3. Remigrējušo bērnu skaits
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Skaits |
A | B | 1 |
300 | Remigrējušo bērnu skaits |
4. Bērnu skaita sadalījums pa pirmsskolas izglītības programmām
Rindas kods | Programmas kods | Programmas nosaukums | Mācību valoda | Grupu skaits | Bērnu skaits | T. sk. 20__. g. un agrāk dzimušie bērni | Integrēti(jā/nē)
|
A | B | C | D | 1 | 2 | 3 | 4 |
400 | |||||||
401 | |||||||
402 | |||||||
403 | |||||||
404 | |||||||
405 | |||||||
406 | |||||||
407 | |||||||
408 |
5.1. Pedagogi un pārējie darbinieki
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Darba likmju skaits | No tām (1. aile) vakances | Darbinieki | ||||
kopā | t. sk. sievietes | t. sk. (no 3. ailes) grupās, kurās ir trīsgadīgi vai vecāki bērni | ||||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
500 | KOPĀ | |||||||
501 | Pedagogi | |||||||
502 | No pirmsskolas izglītības skolotāju skaita (505. rinda) – pirmsskolas izglītības skolotāji bērnu no piecu gadu vecuma obligātajā sagatavošanā skolai | |||||||
503 | t. sk. izglītības iestādes vadītājs | |||||||
504 | izglītības metodiķis, izglītības iestādes vadītāja vietnieks | |||||||
505 | pirmsskolas izglītības skolotājs | |||||||
506 | pirmsskolas izglītības mūzikas skolotājs | |||||||
507 | pirmsskolas izglītības sporta skolotājs | |||||||
508 | skolotājs logopēds | |||||||
509 | interešu izglītības skolotājs | |||||||
510 | speciālās izglītības skolotājs | |||||||
511 | speciālais pedagogs | |||||||
512 | izglītības psihologs | |||||||
513 | pedagogu palīgi | |||||||
514 | pārējie pedagogi | |||||||
515 | Pārējie darbinieki | |||||||
516 | t. sk. aukles un skolotāju palīgi |
5.2. Pedagogu skaita sadalījums pēc izglītības
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Ar vidējo izglītību | Ar augstāko izglītību | No pedagogu skaita (3. aile) zinātņu doktori | ||||||
ar vispārējo vidējo izglītību | ar profesionālo vidējo izglītību | no tiem (6.–7. aile) iegūst augstāko pedagoģisko izglītību | ar augstāko pedagoģisko izglītību | t. sk. pedagoģijas maģistri | ar citu augstāko izglītību | t. sk. citi maģistri | ||||
A | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ||
501 | Pedagogi | |||||||||
502 | No pirmsskolas izglītības skolotāju skaita (505. rinda) – pirmsskolas izglītības skolotāji bērnu no piecu gadu vecuma obligātajā sagatavošanā skolai | |||||||||
503 | t. sk. izglītības iestādes vadītājs | |||||||||
504 | izglītības metodiķis, izglītības iestādes vadītāja vietnieks | |||||||||
505 | pirmsskolas izglītības skolotājs | |||||||||
506 | pirmsskolas izglītības mūzikas skolotājs | |||||||||
507 | pirmsskolas izglītības sporta skolotājs | |||||||||
508 | skolotājs logopēds | |||||||||
509 | interešu izglītības skolotājs | |||||||||
510 | speciālās izglītības skolotājs | |||||||||
511 | speciālais pedagogs | |||||||||
512 | izglītības psihologs | |||||||||
513 | pedagogu palīgi | |||||||||
514 | pārējie pedagogi |
5.3. Pedagogu skaita sadalījums pa vecuma grupām
Rindas kods | Vecuma grupas | Pedagogu skaits | ||
kopā | t. sk. sievietes | |||
A | B | 1 | 2 | |
530 | KOPĀ | |||
531 | t. sk. 24 gadi un jaunāki | |||
532 | 25–29 gadi | |||
533 | 30–34 gadi | |||
534 | 35–39 gadi | |||
535 | 40–44 gadi | |||
536 | 45–49 gadi | |||
537 | 50–54 gadi | |||
538 | 55–59 gadi | |||
539 | 60–64 gadi | |||
540 | 65 gadi un vecāki | |||
541 | No kopējā skaita – pensijas vecumā |
5.4. Pedagogu skaita sadalījums pēc darba slodzes
Rindas kods | Darba slodzes | Pedagogu skaits | ||
kopā | t. sk. sievietes | |||
A | B | 1 | 2 | |
550 | KOPĀ | |||
551 | t. sk. darba slodze mazāka par 0,25 no likmes | |||
552 | 0,25–0,49 | |||
553 | 0,50–0,74 | |||
554 | 0,75–0,99 | |||
555 | 1,00–1,334 | |||
556 | > 1,334 |
6. Izglītības iestādes finansējums 20__. gadā
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Summa (euro) | ||
A | B | 1 | ||
600 | Iestādes kopējais finansējums | |||
601 | t. sk. no valsts budžeta: | |||
602 | no 601. rindas – bērnu no piecu gadu vecuma izglītošanā nodarbināto pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām | |||
603 | no 601. rindas – mācību līdzekļiem | |||
604 | no pašvaldības budžeta: | |||
605 | no 604. rindas – pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām | |||
606 | no 604. rindas – izglītības iestādes uzturēšanas izdevumi | |||
607 | vecāku iemaksa: | |||
608 | no 607. rindas – ēdināšanas izdevumi | |||
609 | ārvalstu piešķirtais finansējums | |||
610 | citi avoti |
7. Datortehnika izglītības iestādē
(Sadaļa svītrota ar MK 25.08.2020. noteikumiem Nr. 539)
8. Telpu platība
(Sadaļa svītrota ar MK 25.08.2020. noteikumiem Nr. 539)
Iesniedzot šo oficiālās statistikas veidlapu, respondents piekrīt tajā iekļautās informācijas (izņemot finanšu rādītājus) publiskošanai trešajām personām.
DATI SAGATAVOTI UN IESNIEGTI ELEKTRONISKI UN IR DERĪGI BEZ PARAKSTA.
Norādījumi veidlapas Nr. VSP-1 aizpildīšanai
Pārskatā pieprasīto informāciju iegūst no izglītības iestādē esošajiem uzskaites dokumentiem un iestādes vadītāja rīkojumiem.
Par vasaras periodā likvidēto vai reorganizēto izglītības iestāžu pārskatu iesniegšanu ir atbildīgs attiecīgās iestādes dibinātājs. Par šīm iestādēm aizpilda pārskata 6. sadaļu.
Informāciju norāda par stāvokli izglītības iestādē 5. septembrī.
(Pielikums svītrots ar MK 25.08.2020. noteikumiem Nr. 539)
(Pielikums svītrots ar MK 25.08.2020. noteikumiem Nr. 539)